Vi har köpt hus!!

Kvällens hemlis. Vi är husägare!!! Så otroligt överlycklig att vi hittade ett hus efter många svängar med letande. Och jag älskar huset. 140kvadrat, 6 rum och kök, två badrum och tvättstuga, arkitektritad tomt. Allt är perfekt! Vi får tillgång till huset 15 december och jag sitter konstant och klurar på hur jag ska inreda, tapetsera osv. Så det kommer mycket mer inredning, hemmafix och säkert mycket flyttinlägg och vloggande. Hänger ni med oss dit  också? 😍



Allmänt, Familj | |
#1 - - Isabell Hedberg:

Men åh! Stort grattis!! :D
Kram!

Svar: Tack!! 😄 känns fantastiskt bra!
Amanda

#2 - - Helena:

Så himla roligt!!! Stort grattis till er alla 3! Var ligger huset? Ser ju jättefint ut!! Jag gillar färgen skarpt 😍 Hur går det med träningen? Saknar att träna med dig! Kramar ❤️

Svar: Det ligger precis bredvid spåret i Linghem 😄 det går både bra och dåligt.. saknar att träna med dig också ❤️❤️
Amanda

#3 - - Mormor:

LYCKA TILL! Kram

#4 - - Mormor:

Såg på FB att ni skulle renovera. Är det mycket som behöver renoveras? Tyckte det såg fint ut på bilderna som du skickade mig!! Kram

Svar: Nej lite tapeter och sånt bara :)
Amanda

Upp