Nattjobb och allergichock

Så tanken var två nattjobb. Men tyvärr blev det bara nattjobb igår för redan igår natt reagerade jag på min senabilisering (tar sprutor mot mina allergier) så jag fick en allergichock på avdelninge. Fick kortison och det la sig lite men när jag kom hem från nattjobbet så svullnade halsen igen så fick ta mer kortison... Så trodde jag det var över men så började skiten om igen nu ikväll. Så fick tid på jouren och fick mer kortison utskrivet. Dock har jag det fortfarande jättejobbigt med att halsen är svullen så får se hur bra det går att sova men ska försöka nu. 
 
Imorgon ska vi på klädbytar dag och hoppas hitta brallor till Hillevi. Hon växer så det knakar och garderoben börjar sina nu!! Så skönt med klädbytardagar där du får mycket för pengarna. 
 
 
Allmänt | |
Upp