Dagen, håret och hemlis om imorgon

Idag har vi varit på barnloppis här i Linghem och fyndar kläder till Hillevi. Jag vill alltid att hon ska vara fin och välklädd men har fått ge upp det lite sen hon började på dagis. Därför har jag köpt ett helt lass med nya mjukisbyxor för det är framför allt det hon trivs bästa att springa runt på dagis i. 


Bella och Molle med barn följde med på marknaden och så har vi umgåts hela dagen med mat och mys. Jag somnade till och med på Bellas axel när vi satt och snackade alla fyra när barnen sprang runt och lekte med ballonger. Trivs otroligt bra med den familjen. 

Så nu till det som är hemligt men snart kommer komma upp här som en spännande del i vårt liv. Det är något jag längtat efter, taggat länge och som varit en aktiv del i vår senaste tid. Mer om det imorgon! Godnatt ❤️

Ps. Va gillar nya frillan!? Jag trivs så bra i detta!!! Ds. 

Allmänt | |
#1 - - Helena:

Du är skitsnygg i håret 😍😍😍 nu blir jag nyfiken på hemlisen 🙈🙈🙈

Svar: Tack! 😄 hehe eller hur 😉
Amanda

#2 - - Helena:

Du är skitsnygg i håret 😍😍😍 nu blir jag nyfiken på hemlisen 🙈🙈🙈

Upp