Det är tufft nu

Jag har varit dålig på att både blogga och vlogga. Anledningen går jag inte in på i detalj men sjukdom var skakat vår familj och jag/vi har varit tvungna att smälta det hela lite. Det kommer mer fakta om det sen men just nu får ni acceptera det som jag skrivit som det enda svarat som blir för tillfället. 


Idag ska jag snart iväg till min dietist och diskutera hur det gått att införa vissa livsmedel igen. Jag äter enligt fodmap (specialkost för personer med IBS) och har börjat införa livsmedel som jag kan reagera på. Självklart inte gluten för det är ju en autoimmunsjukdom och inte kopplat till min IBS. Så nu får vi se vad nästa steg blir! 

Förstår att det blev ett väldigt trots och sorgligt inlägg men det kommer mer solsken här inne snart! En ny Vlogg med hade jag tänk! :) 




Allmänt, Familj, Tankar | |
Upp