Hemska sommartid

Nej jag hatar inte sommaren och att våra äntligen varit på ingång. Det ser jag sååå mycket fram emot. MEN! Sommartid! Denna hemska omställning av klockan som gör att jag nu går upp 04.30 istället för 05.30. Eller ja jag går ju upp samma tid men jag känner så av den där förlorade timman. Imorse var jag så trött att jag däcka på tåget och snarkade så jag vakna av mitt eget oljud... sånt som alltid händer mig på tåg. Skrattade inte högt i sömnen som jag gjorde på tåget från Oslo en gång i alla fall. Då var jag 30 minuter av många timmar in i resan och fick blickar resten av färden. Go Amanda! 


Slutade tidigt idag så pluggade tenta, shoppade (läs fyndade två par jeans, mjukisbyxor och kofta för 600kr) och åt lunch hemma. Bästa maten när man ska laga något fort, sallad. Har alltid alla salladstillbehör hemma så jag kan smaska på sallad always!

Allmänt, Mat | |
Upp