Macksmulor och avslappnat kaos

Idag är det en hemmadag som är lugn och skön. Hillevi och Albin sover middag, jag har ätit valmofralla till lunch och har smulor överallt. Hillevis leksaker ligger utspridda brevid mig men jag orkar inte bry mig, i alla fall inte den närmsta timmen. Trots kaoset med att inte bo hemma utan hos mina päron så känns det helt ok. Det är mysigt att få vara hemma lite igen även om jag saknar vårt egna. 


Om 40 minuter kommer bröllopsparet vars bröllop jag plus en till är värdar för i juli. Vi ska fixa lite spexgrejer, filma och fika. Mamma, pappa och bror är i stugan men kommer hem ikväll så tänkte kolla med brorsan om han vill träna med mig. Känns bra för var ett tag sen nu! Imorgon ska jag till dietisten och prata om hur IBSkosten funkar. Jag åt lök igår och magen blev KAOS!! Så tråkigt att behöva leva med en skitmage... men kunde varit värre. 




Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Blir det nån mer vlogg snart? Älskar dina vloggar!:D

Svar: Ja jag håller med en som visar runt hur vi bor. Har varit tvungen att redigera film till ett bröllop jag håller i men kommer snart! Har flera idéer på G 🙌🏻
Amanda

Upp