Vad vill ni se och läsa? Det är tufft nu...

Jag saknar bloggen, jag saknar vloggen, jag saknar att få dela med mig av litet och stort och det som ligger på mitt hjärta. Men just nu står vi som familj under en otroligt tuff period. Jag kommer inte gå in på detaljer just nu. Måste samla ork och hinna tänka ut har jag ska formulera mig i antingen skrift eller vlogg. Men jag kan säga att det som sker just nu har gjort mig trött och fokuserad på inget annat än min familj. Men jag saknar er! 

Men av alla personer som ständigt läser bloggen trots mina svackor är ni inte så många som kommenterar. Jag behöver er push!! Och eran syn på vad ni tycker är intressant att läsa. Så KOMMENTERA gärna med vad ni vill läsa här i bloggen eller kanske höra i vloggen.

Ni är så himla bra! Tack för ni stannar kvar både i bra och dåliga perioder. ❤️



Allmänt, Önskat av läsare | |
#1 - - Helena:

Fina ni! Jag saknar dina blogginlägg också! Förstår att ni har det tufft 😔 Hoppas och ber för att allt ska ordna upp sig på bästa möjliga sätt. Vet inte riktigt om jag har några tips till dig med vad du ska blogga om, men jag tyckte det var väldigt kul att få höra lite mer om din tid i London. Sen är jag nyfiken på vad som gjorde att du ville bli ssk, vad du har för drömmar, några särskilda mål du skulle vilja uppnå. Eller bara ett blogginlägg om finaste Hillevi. Hon är ju så underbar 😍❤️ kramar till er alla ❤️

Svar: Ja det är jobbigt just nu. Ska försöka få till en till London vlogg 😍 ❤️
Amanda

#2 - - Anonym:

Jag tycker om när du liksom bara lägger upp vardagen eller va man säger, och så gillar jag vloggar om typ vad som. Men det hade varit kul med en frågevlogg snart igen! När vi får ställa frågor å du gör en vlogg å svarar. Sen hade det varit kul med en familjevlogg att du din man å din dotter typ presenterar er och pratar lite :)

Svar: Va skönt att höra att vardag räcker gott. Frågevlogg går att fixa direkt! 😄
Amanda

Upp