Nyårslöften - vlogg

Totalt obekväm men va tusan lite får man bjuda på. Inte särskilt snyggt redigerat heller för har inte använt några avancerade program med det kommer! Här har ni mina nyårslöften och va ni kan vänta av bloggen 2017! 


- Nyårslöften 2017
Allmänt, Film, Önskat av läsare | |
#1 - - Anonym:

Äntligen! :D fy va mysig röst du har eller asså det är behagligt att lyssna på dig när du pratar eller va man säger?! Bra nyårslöften! Vad är det för egen firma du ska starta? Hoppas det blir massa fler vloggar! :D

Svar: Haha inte bara ful östgötska alltså 😅 tack! Det är med sången eftersom jag frilansar som solist sen har det och göra med mina målningar också :) det blir det! ☺️
Amanda

#2 - - Helena:

Åh vilket spännande år du har framför dig! Jag tror stenhårt på att du kommer nå dina mål! Jag ställer gärna upp som träningskompis ibland 😍
Kramar ❤

Svar: Tack!! Det behövs😅💕
Amanda

#3 - - Amanda Andersson:

Alltså vi får distanspeppa varandra med vikten... Jag har ca 15 kilo som ska bort! Heja heja!

Svar: Absolut! Låter bra 😄
Amanda

#4 - - Linn:

Bästa Amanda! Åh vad jag saknar dig.. Du är grym! PUSS

Svar: Jag saknar dig ❤️
Amanda

Upp