Mornar

Jag är segstartad och rätt sur på morgonen. Jag behöver äta frukost innan jag duschar annars kan jag svimma. Som ni förstå är jag inte så rolig då... nu när jag ställer klockan och går upp inför skolan så ställer jag klockan så pass tidigt att jag kan dricka kaffe framför tvn i minst 40 minuter. Lugn, ro, bara jag som får vakna i mitt tempo. Kanske innan jag fick barn, hehe. Om jag så vaknar kl 6 så vaknar Hillevi med mig. Ibland hinner jag brygga kaffet men så fort jag sätter mig ner så vaknar hon. Därför är jag rätt grinig. Stackars mina klasskamrater. 

Jag försöker att lägga tid på att göra mig iordning varje dag. Jag skiter i om folk tycker jag är ful utan smink men har jag inte smink så känner jag mig automatiskt lite tröttare. Hårfix och smink sen är jag tillräckligt pigg för ännu en dag. Världens mest intressanta blogginlägg NÅGONSIN. You are so welcome 👍🏻
 
Allmänt, Skola | |
Upp