Minus på vågen och nattnings kaos

Glad är resultatet från dagens vägning. Ibland behöver kroppen lite extra kcal för att våga släppa kilona så helgens lyx i Stockholm med stor frukost osv gjorde nog sitt. Skönt!! Plockar bort saker från kosten men äter bara goda saker.  

 
Albin åkte iväg sen eftermiddag så jag och Hillevi var ensamma och det var väldigt mysigt tills den hemska nattningen kommer... jag älskar min dotter men så fort man lägger henne får jag panik. Man får absolut inte säga ordet sova för då skriker hon. Man får lirka in det lite snyggt i "mamma fixar flaska så kan du få mysa lite i sängen", bara vila inte sova. La henne 19.20 och hon somnade 21.30. I en timma skrek hon konstant tills hon kräktes lite och jag försökte med allt. Sen la jag henne i vår säng och låg brevid. Hon snurra runt och pillade på mig, pratade, sjöng men inga tårar. Sen somnade hon ÄNTLIGEN! 
Jag vet inte vad jag gör för fel... har ni tips på nattning som funkar så kommentera!! 
 
 
Allmänt, Diet, Familj, Hillevi, Hälsa, Mat | |
Upp