Sjukstugan

Host och nysljuden ekar här hemma. Albin har klarat sig men Hillevi och jag är dåliga. Hillevi säger aj aj aj hela tiden och har inte förstått varför men så hittade ha idag en jättestor förkylningsblåsa i munnen på henne. Det gör ju sjukt ont så inte konstigt att hon varit så gnällig och tuff på nätterna. Albin tog en promenad med henne i vagen ner till ICA så nu får hon lite frisk luft. Värre för mig som sitter inmurad i sovrummet och skriver C-uppsats. Dock ska jag inte klaga för innebär att utvbildningen snart är över och jag börjar faktiskt tycka det är riktigt kul att skriva. Nu flyter det! 
 
Hade planerat att spela in en ny vlogg idag men besparar er den Amanda som är i detta skick. Tänkte ta in någon som får gästa vloggen. Vem skulle ni vilja se? En annan mammakompis? Hillevi? kommentera :)
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ta med Albin! :D

Svar: Ska försöka övertala honom ;)
Amanda

#2 - - Anonym:

När blir det vlogg? :D

Svar: Så fort jag är frisk! :) har varit dålig hela veckan men börjar må lite bättre nu. Så ska nog få till det i veckan :)
Amanda

Upp