Lördags fin för jag hade tid

Idag hade jag tid och möjlighet att duscha, tvätta håret, sminka mig och välja kläder. Det gör du kanske varje dag men för mig (och jag antar andra mammor) så är det inte en själklarthet. Lite för ofta tänker jag "nej jag hinner inte ta en dusch när Hillevi är så här. Jag tvättar armhålorna, raggarduschar och kör torrschampoo så får det duga". Idag känner jag mig fräsch, nytränad, sminkad och med en luftig hårbotten. Perfekt! För nu ska vi alldeles snart iväg på kräftskiva hos min kompis Fridas familj.
Frida och jag är otroligt lika och vi hängde mycket i högstadiet och även efter det men då vi varit på olika platser på jorden osv osv syns vi inte särskilt ofta. Sen har vi alltid gillat varandras mammor. Så när Fridas mamma bjöd in min och familjen på kräftskiva blev jag superglad!! 
 
Allmänt, Familj, Fest, Vänner | |
Upp