KAMPEN MOT CANCER - hejdå håret

Albin började att på lördagen den 12 Augusti uppmärksamma att håret började trilla av. Lite till en början med redan på kvällen samma dag hade det börjat eskalera. Vi ringde våra bästa vänner där Linnea har Studio L2 (en salong i Linköping) och hjälpte oss boka in en tid för rakning och trimning av både hår och skägg. 
 
Vår största oro har alltid varit hur Hillevi skulle klara av att hantera en pappa som ser väldigt annorlunda mot hur han brukar med stor kalufs och skäggig haka. Så för oss var det viktigt att hon fick vara delaktig i det här. Hon tyckte till en början att det var jobbigt men redan idag, två dagar senare, verkar hon vara tillfreds med det hela. 
 
Jag är lite överdrivet munter i videon som någon sorts copingmekanism. När Albin får på sig sina glasögon i slutet börjar jag asgarva. Inte för att jag tycker det ser lustigt eller fult ut, utan mer chockad över hur han först blev en annan person när håret försvann och då trodde jag att han skulle se mer ut som sig själv med sina glasögon men då blev det ytterligare en annan person! Albin kommer alltid vara världens finaste man för mig med eller utan hår. Men vi längtar hela familjen efter hans riviga skäggpussar! 
 
Tack för att ni tittar och stödjer oss i resan. 
 
Allmänt, Familj, Kärlek, Vlogg | |
#1 - - Anonym:

Jag tycker fortfarande han är jättestilig!

Svar: det tycker jag också!!😍
Amanda

#2 - - Felicia :

Hej Amanda, jag kom in på din vlogg och vill börja med att säga att det är starkt av er att dela med er av detta som händer i er familj. Min fråga till dig är om du sjunger på dop och isåfall vad tar du för att göra det? :)

Svar: Hej! Tack! Jag sjunger mycket på dop, bröllop mm. Det beror lite på men för två låtar, köp av noter, utskrift, träning, kontakt med kantor, träning med kantor, resa samt själva framträdandet brukar jag ta 1200 kr för. Om resan är längre så blir det ytterligare en resekostnad på det ☺️
Amanda

Upp