KAFFEMAGE - Hälsouppdatering första veckan

Allmänt, Hälsa, Vlogg | |
#1 - - Helena:

AMANDA!!! Du är så grym! Att göra de här förändringarna när ni har det som ni har det är ju helt otroligt.
Dina resultat är ju toppen! Och även om det kommer komma stunder då det känns skit och du bara vill ge upp, så kommer även de stunderna att gå över. Det kommer komma veckor då resultaten inte är som du hoppats, men det innebär inte att du gjort någonting "fel", bara att kroppen inte reagerar som man vill.
Sen känner jag igen det här med att känna sig svullen. Det kan lätt bli så också när man förändrar kosten.
Och vad det gäller träningen så gör det som fungerar och det du hinner. Den bästa träningen är den som blir av, inte den man "bara" planerar.
Sen är det ju kosten som är den stora saken man behöver förändra. Den står väl för typ 90 % av viktnedgången, träningen har "bara" 10 %, så fokusera på kosten och träna det du hinner.
Jag tycker oavsett vad att du är helt fantastisk!
Ge aldrig upp! Stora kramar till dig och din fina familj ❤️

Svar: Tack finis!! Känns som ett ministeg i rätt riiktning. Jag ska försöka hålla motivationen högt men tror vloggen underlättar! ❤️❤️
Amanda

#2 - - Anonym:

Du är jätteduktig! Tycker inte om att du kör bil med mobilen uppe..

Svar: Tack :) jag har den i ett litet ställ så är ingen fara. Skulle aldrig utsätta mig för fara eller sms eller liknande i bilen!
Amanda

Upp