Bankmöte

Idag åkte jag och pappa till banken för att kolla vilket lånelöfte jag och Albin kan få. Hatar banken.. känner mig som ett barn när jag kommer dit och de klappar mig på huvudet för att man sitter i ett underläge och ber om en tjänst. Och jag har aldrig köpt bostad innan så allt är nytt vilket gör mig ännu mer i ett underläge. Så pappa var min räddare idag. Så skönt att ta allt med honom så jag vet att jag uppfattade allt korrekt. Dock ger pengar mig ångest! Därför Albin tar alla räkningar och jag för över till honom 😅




Allmänt | |
#1 - - PhotoJelly:

Skönt när man har någon som betalar räkningarna :D samma här hemma haha!

Svar: Det är ju så tråkigt! Samma sak när säljare ringer säger jag alltid de ska ringa min man istället 😂
Amanda

#2 - - Helena:

Ja, usch. Pengar är ångest! Hoppas mötet gick bra och att ni får bra besked ❤️

Svar: Tack! ❤️
Amanda

Upp