In med nytt, ut med gammalt

Dom senaste dagarna har jag stor rensat min garderob, byrå och allt annat som innehåller mina kläder. i förrgår gick jag igenom allt jag använder nu och igår allt som jag lagt undan i mindre storlekar. Jag har spelat alla mina gamla kläder från innan graviditeten för att inte tappa motivationen nedåt. Har man en hel garderob med snygga kläder som väntar på en så måste man ju bara dit.
Två stora ikeapåsar med kläder blev det som jag inte vill ha längre. Så har haft släkt och vänner springandes här hemma för att plocka ut vad de vill ha.
 
Det bästa med att rensa är att man får fylla på med något nytt! Jag behövde en klänning för mina sånguppdrag (bröllop, dop, osv) som var tillräckligt fin för ett sånt event men samtiigt inta tar någon uppmärksamhet alls där framme i kyrkan. Så hittade en rosa klänning på LINDEX rea och så hittade jag även en blå skjorta som funkar både till vardag och fest. Happy girl! Eller som Albin brukar säga "happy wife, happy life" :)
 
Allmänt, Kläder, Shoppa | |
Upp