24år

tänk att man blivit så gammal! Hela 24 år, hur galet är inte det. När jag var liten tänkte jag alltid att är man 24 då är man vuxen på riktigt (mamma var 24 när hon fick mig så tror det var därför jag kände så). Så nu är jag 24 men känner jag mig sådär vuxen som jag tyckte mamma var? INTE DET MINSTA! Jag kommer nog alltid känna mig lite barnslig tror jag. 
 
Igår var det stort kalas med massor av vänner och fika och mat i julanda. Fina presenter och otroligt mycket kärlek bjöd dagen på. Dagens två bästa var när jag fick skönsång och kaffe serverat vid sängen av Albin, Hillevi, Elin och Ben och när alla barnen dansade hejvilt till musiken som spelades. Hur mysigt som helst! 
Albin och mina föräldrar och svärföräldrar gick ihop och köpte en iPad air2 till mig och idag har jag köpt ett tangentbord till den så bloggar från min padda idag :)
Nu ska vi snart över till mina päron och äta upp lite av fikat från igår. Gjorde lite väl mycket och trodde inte det skulle räcka... Mer än hälften kvar, hehe. 
 
Bilderna ligger på systemkameran så ni får en sån där suddig sommar bild från Öland. Bilderna spm helt klart är mest mig ❤️
 
 
Allmänt | |
#1 - - Felicia:

Hej! Jag har en fråga! Vad använder ni för preventivmedel? Äter du p-piller och hur funkar det i så fall? Med humörsvängningar och sånt? Eller har ni nått annat? Ha det så bra! Kram

Svar: Hej! Jag är så otroligt känslig mot hormoner så har varit lite rädd att pröva massor av olika p-piller osv. Jag har ganska mycket humörsvängningar i alla fall och är otroligt känslig när jag har ägglossning och tiden fram till mens. Sen är min cykel så regelbunden att jag inte vill in och ändra så mycket i den. Antagligen därför det gick så fort för mig att bli gravid med Hillevi. Så just nu använder vi kondom för vi vill endå ha fler barn relativt snart, men i framtiden kommer jag välja något annat vad vet jag inte än. Funderar ven på att prova Natural Cykles. :) Kram
Amanda

Upp