Hillevi 9 månader

Idag träffade jag några östgötamammor med barn som alla fått barn i somras och som jag lärt känna på Facebook. Hillevi sov djupt när vi träffade dom men så fort en av bebbarna började låta så vaknade Hillevi och de andra på löpande band. Tänk att dom tycker det är så roligt med andra barn! 
Vid lunch lämnade jag Hillevi med Albin som flexade ut tidigt så jag kunde plugga tillsammans med en tjej som också gör samma omtenta. Pluggade i skolan rätt länge och åkte och handla efter det och sen har Hillevi sovit så har liksom inte fått träffa henne på hela dagen!! Men så nyss vaknade hon till och Albin bar ut henne till mig i soffan och jag får sniffa henne i nacken, pussa henne i pannan och stryka håret från hennes ansiktet. Min älskade lillskrutt som blir NIO MÅNADER idag!!! Hur gick det till? Kollar på den stora ungen som ligger i mitt knä och tänker att det är ingen bebis nu utan en liten flicka. Usch, har aldrig haft ångest över tid men nu går det för fort! Snabbare utveckling och nu börjar orden komma till och med. Snart rabblar du lika fort som mamma <3
Det här kom jag hem till idag!! Jag är en lyckligt lottad mamma, utan tvekan! 


Allmänt, Hillevi, Skola, Tankar | |
Upp