Lilla Ananas - öppet för beställning

Idag gick startskottet. Mina första riktiga beställningar som inte bara kommer från vänner!! Jag har startat en liten hobbyverksamhet med namnet Lilla Ananas som såklart är inspirerat av min älskade lilla ananas Hillevi. Vad är det för något då? Jo jag har börjat måla barntavlor i akvarell som ligger ute till försäljning. Du hittar min blogg med bilder på de olika målningarna på lillaananas.blogg.se. Du kan även följa mig på instagram och GILLA gärna på fb: https://www.facebook.com/LillaAnanas/.
 
Jag har önskat att få göra det här länge och blev väl lite seriösare i tanken sen Hillevi kom men vågade inte riktigt. Men idag med stöd från min mammagrupp på fb tog jag tag i den där mailen, bloggen och instagram som jag skapade för länge sen för att namet lilla ananas skulle vara upptaget. Fått in 4 beställningar idag och jag är HAPPY!!
 
Allmänt, By me, Pyssel | |
Upp