En vecka av ett hälsosammare liv

Nu har jag hållt på i en vecka med att räkna kcal och tänka på att röra mig mycket i vardagen samt träna. 
Hur har det gått. 2 dagar hamnade jag strax över kcalmålet men annars har jag legat precis under. Jag har tränat ynka 2 ggr men till mitt försvar kunde jag knappt röra mig efter ett av träningspassen! 
Jag gick ner 2,7kg de första två dagarna men förstod att det va mycket vatten då jag chockade kroppen efter en jul med skitmat. Så nu i slutet att veckan har jag gått upp lite igen och har alltså denna vecka gått ner 2,2kg. Förhoppningsvis är det mindre fett och så lite påbyggnad av muskler. Jag har inte mätt mig om magen än men känner mig plattare i alla fall, och känslan är trots allt det viktigaste! 
Men jag har lååååångt kvar. Men kämpar så gått jag kan med halvåring och ett liv utan sömn. Heja heja! 

På bild ett från vänster är jag nu i veckan och bild två från innan graviditeten. Dit jag ska komma igen!!'


Allmänt, Diet, Hälsa, Inspiration, Mål, Tankar, Träning | |
#1 - - Anonym:

Kan du inte lägga upp vad du äter? Försöker själv gå ner i vikt så vill gärna få lite inspiration :)

Svar: Det kan jag absolut göra :) ska komma ihåg att fota imorgon så kan jag lägga upp en hel dags mål! :)
Amanda

Upp