En fixar dag som rinner iväg

När Albin och Hillevi lämnar lägenheten för en dag så har jag mil långa listor på vad jag ska göra under tiden. Här ska städas, tvättas, pluggas, slås in julklappar osv.osv.osv.... Sen kollar man på klockan och på något udda sätt är klockan snart 14.00! Vad har jag hunnit med? Pluggat och ätit lunch hos farmor THAT'S IT! Känner hur paniken infinner sig. Illa, nu gäller det att ta vara på timmarna innan min lilla huligan kommer hem igen till kaoset.
Hur strukturerar ni upp ert liv när det är stressigt??
 
Här är polaren Jolie som Hillevi är och leker med. Sötnötter!
 
Allmänt, Skola, Tankar | |
#1 - - Anonym:

Du fixade ju fransar på en salong nån vecka innan du fick Hillevi. Jag undra bara va det kostar? Funderar på att fixa det nämligen :)

Svar: Hej! Det beror på vad du gör och vart. Jag gjorde volymfransar vilket innebär ett knippe fransar på din egna frans. Annars finns singels där man sätter en frans på din frans. Volym kostade för mig 1200 för nysett. Volym lite billigare. Från 800k typ :)
Amanda

Upp