Ett plus blev världens bästa

För exakt ett år sedan åkte jag och Albin iväg på bröllopsresa. Det var en spännande dag på många sätt för vi hade under två dagar tagit graviditetstest med svaaaaagt svar så vi vågade inte hoppas på något. Efter att vi kommit till London och shoppat lite köpte vi med ett gravtest och jag testade när vi kom till hotellet. Såg direkt att något började komma upp på testet men gick ut i rummet och pratade med Albin som ingenting trots att hela ansiktet hettade. Albin fråga vad testet visade men jag "visste inte än". Gick till testet och det syndes ett starkt plus. Med darrande röst säger jag till Albin att jag var gravid och han bryter ihop totalt och lika så jag. Vi satt i sängen och fantiserade om vem det var som växte där inne. Nu har det gått exakt ett år och vi har välsignats med den vackraste dottern man kan önska sig!!! ❤️ mamma och pappa älskar dig Hillevi, det kunde inte blivit en bättre liten unge som växte där inne!


Allmänt, Familj, Gravid, Hillevi, Kärlek | |
Upp