En sen uppdatering om farsdag

Världens bästa pappa Albin hade sin första farsdag i söndags! Hillevi och jag (okey mest jag) hade köpt och tillverkat presenter och frukost på sängen. Vi sjöng en liten "grattis på pappadagen" visa och bjöd på varmchoklad och rostade mackor med jorsnötssmör och sylt. Han var rätt nöjd med den frullen kan man säga!
Vi hade målat en mugg som han nu har på jobbet där jag skrivit pappa Albin och Hillevi gjort sitt handavtryck på. Datumet för handavtrycket va EXAKT ett år från att vi plusade med henne. Lite roligt :)
Han  fick också en keps till Hillevi. Han drömmer nämligen om att hon ska bli en lika stor superhjältenörd som vi är så jag hade köpt en Batmankeps som kommer passa till ivår. Sen fick han självklart en stor burk med hembakta kakor. Min älskling och den bästa pappa vår Hillevi kunnat få <3
 
Allmänt, Familj, Fest, Presenter | |
Upp