Vecka 38! Färdigbakad bebis!!!!

Vecka 38 är ÄNTLIGEN här! Vet ni vad det betyder!? Bebis är färdigbakad och redo att komma närsomhelst! 
Jag mår som man bör när man är höggravid och vill helst ha bebis här nu för snart orkar jag inte mer. Börjar nästan känna en rädsla för att gå över tiden för tror inte jag pallar det. Kroppen värkar och man känner bebis tränga ner för blygdbenet gör ont som tusan. Jag har börjat bli täppt nu också och är så glad att jag sluppit det hittills! 

Bebis är 48cm och väger 3.17kg i veckans slut enligt apparna. Allt är färdigt så vara mer fett som ska på! 

Imorgon har jag konsert för mer en tusen pers. Blir spännande och se hur det går... Lär vara helt slut och håller tummarna för att vattnet inte går på scen😅, hehe. 


PS: idag har bästis Elin haft gravidfotografering med oss! Bilder kommer senare :DS



Allmänt, Gravid, Gravidvecka | |
Upp