Bröllopsresan

Åh så underbart det var att komma tillbaka till älskade London igen!! Var lite orolig för att det skulle kännas så långt bort men så fort jag hörde första britten och såg första puben kändes det precis som hemma igen! 
Jag har längtat så efter att visa Albin hur London är "på riktigt". Alltså inte bara oxfordstreet och Big Ben. Vi shoppade, åt massor god mat, gick på museer, strosade bland antikviteter och köpte billiga chips på Brick Lane, kollade smycken och åt crepes på Notting Hill marknaden, geocachade och TRÄFFADE MIN LONDONFAMILJ!
Äntligen fick Albin träffa mina finisar till ungar ( ja det är mina ungar! ) och jag va då nervös! Tänk om de knappt minns mig. Den yngsta va 3 liksom. Men när jag träffade dem ropade dem PANDA!! och hoppade upp på mig. 
En av de bästa veckorna i mitt liv och hoppas snart vi kommer tillbaka igen!! 







Allmänt, Bröllop, Resa | |
#1 - - Klicklick:

Söt tjej på bild # 3. Var hittade ni henne ?

#2 - - Klicklick:

Söt tjej på bild # 3. Var hittade ni henne ?

#3 - - Elin:

Jag dör hur stora de blivit!!! Så himla fint ni verkar ha haft det :)

Upp