Tigerärr

Jag får kämpa mot mina egna hjärnspöken varje dag när det kommer till min kropp. Det var mycket värre när jag var yngre och allt fokus låg på hus jag ser ut. Nu ligger fokuset mer på hur jag känner mig och vilken hälsa jag vill uppnå. Sen tycker jag det är jobbigt att väga mer än jag borde för jag känner mig tung och trivs inte lika bra i mig själv. Men en sak jag inte bryr mig om ett dugg är mina bristningar och ärr jag fick från Hillevi. Jag var så orolig för det innan hon kom men nu i efterhand är hon värd alla märken i världen. Det visar ju bara att jag burit och skapat en människa i 9 månader för att sedan ha en förlossning på 40timmar och slutligen klämma ut världens finaste tjej på 3920g.

Så här är dom. Ärren som visar vilken underbar dotter jag har ❤️


Allmänt, Hillevi, Kärlek | |
Upp