Lunch på Texas

En gång i månaden unnar jag mig en roligare lunch i skolan än mina matlådor. Idag blev det Texas premiär för mig! Lite lustigt med tanke på hur mycket jag älskar hamburgare (japp vår bröllopsmat). Min vän Henrik pluggar med i Norrköping så vi åt lunch ihop och pratade framtid inom ungdomsarbete i en kyrka i Linghem. Planen är att jag ska börja engagera mig mer där igen. Blev ett otroligt bra snack och så väääldigt god mat!

Allmänt, Mat, Skola | |
#1 - - Anonym:

Åh vad gott! Jag undrar en sak. Nu efter sommaren när du har pluggat klart, blir du barnmorska då? En annan sak. Kommer Hillevi börja på dagis snart eller kommer ni va hemma med henne så länge som möjligt? :)

Svar: Till våren blir jag sjuksköterska sen måste man jobba som det i 1,5-2 år innan man får vidareutbilda sig till barnmorska. Planen är fortfarande det men skulle kunna tänka mig annat också :) Hillevi planeras till dagis i april men jag ska vara hemma med henne i sommar. :)
Amanda

#2 - - Anonym:

Hur blir det med vlogg? Kommer du göra nått sånt? :)

Svar: Hej! Jajemen men skulle behöva lite idéer från er så jag vet vad ni vill se på vloggen! Skriver ett separat inlägg om det så kommentera gärna :)
Amanda

Upp