Hur??

En fråga jag ställer mig varje gång jag går in på andra föräldrabloggar där mammor i min ålder lever ett liv i en rosaglittrig bubbla av kärlek, bebisgos, färska bär, supersnygga kroppar, välstädade hem osv, osv. Hur?
Jag asntränger mig så gott jag går men jag är skitig i håret, osminkad, inte tappat gravidkilona, har disk i köket och obäddad säng, migrän och har tur om jag hinner bre en macka som lunch. Så ni som läser min blogg och ser det fina och mysiga det är på riktigt men det finns så mycket mer bakom! Funderar på att lägga ut bilder på "verklig" livet så ni får se hur kaos det är. Och till er mammor och pappor som lever i den där fantastiska rosaglittrga bubblan, GE MIG ERA TIPS!!
 
Här är en sån där typisk fin bild som ser mysig ut men där jag egentligen har fått havandeskapsförgiftning och mår skit och bara ville klämma ut ugen så fort som möjligt. Bara så ni vet..
 
Allmänt, Tankar | |
Upp