Back to school

Igår började allvaret igen. Upp kl 06.00 med en man och unge fortsatt snarkande i sängen. Duscha, frukost, packa ryggan och så iväg till skolan. Samma sak idag. Känns lustigt att vara tillbaka samtidigt som det känns otroligt naturligt att sitta på föreläsning och aneckna och värma matlådan i en mikro istället för vällingflaskan.
 
Jag trivs med att vara tillbaka även om jag är OTROLIGT trött!! Jag är verkligen inte gjord för att vakna så tidigt och komma igång. Jag har så svårt att komma i säng på kvällarna och då blir det pain när klockan ringer vid sex. Men tror jag vänjer mig snart. Bara dag två så måste ju ge det en chans.
 
Efter skolan idag åker jag till fightcenter och spöar brorsan lite. Ska bli skönt att träna även om jag är lite orolig för hur det ska gå när jag är så trött.
Laddade upp i morse med vaniljkvarg, bär och min egna Müsli :)
 
 
Allmänt, Skola, Träning | |
Upp