Så blev vi ensamma igen...

Nu har Albin åkt på ännu en kurs... Det är jätteroligt att Albin får åka iväg och göra något som han verkligen tycker är roligt, och dessutom få vila upp sig och sova ordentligt så han blir lite piggare och roligare när han kommer hem. Albin är mycket mer lättirriterad än vad jag är när han är trött och hungrig. Jag blir mest väldigt låg och orkar inte göra så mycket.
Dock tycker jag inte om att sova själv. Det handlar inte om mörker och spöken och sånt (även om jag helst undviker källaren på mörka sena nätter) utan känslan av att jag är ensam med Hillevi om något händer henne. Det känns otroligt jobbigt.
Just nu sitter jag nere på ICA hos mamma som tar en order och dricker kaffe och bloggar. Hillevi sover i vagnen. Hon vägrade somna hemma så satte henne i vagnen och efter max 5 sekunder sov hon.. Så passar på att ta lite egentid här nere. Mamma erbjöd oss att sova hemma hos dom så kanske gör det i natt. Dom har ett jättemysigt gästrum och har inte sovit hos dom på evigheter bara för att vi bor så nära varandra :)
 
 
Allmänt, Hillevi, Tankar | |
Upp