Lika pigg som en säck potatis

2 av 7 jobbdagar i sträck avklarade. Jag är så himla trööööött! Jag orkar inte jobba mer men motiverar mig med själv med att jag faktiskt tjänar pengar som bland annat ska läggas på bröllopet (och hyra men det är inte lika roligt att tänka på). Tiden går så rackarns fort och snart är det vårt bröllop! Vilket inte gör så mycket iofs ;)
På lördag ska vi på bröllop nr 2 för i är. Matilda och Markus gifter sig och jag ska sjunga. Ska bli otroligt roligt! Det enda jag är nervös inför att jag ska vara för trött... Att jobba 7 dagar i sträck och få upp 5 varje morgon till att åka på bröllop och sen på och jobba igen. Kommer vara som en säck potatis efter den här veckan.
Idag efter jobbet tog jag tupplur medans Albin gick och fixade lite i lägenheten. Sen kom mina blivande svärföräldrar över på en snabbkaffe och efter det har vi tillbringar kvällen med bröllopspyssel och Rio 2. Tänkte fota lite bröllopspyssel och lägga upp här sen så ni får se. Vet ju att några blivande brudar följer mig så då kan ni få lite tips :)
 
 
Min älskade lilla familj!
Allmänt, Bröllop | |
Upp