The Fault in our Stars

Åh fy tusan vilken film! Jag typ skrattade genom första halvan och storbölande genom andra halvan. (Elin du hade älskat den här filmen men du kanske borde stanna genom halva).
Den var i alla fall hur bra som helst! Man fick en rejäl tänkare på ens eget liv och hur himla glad jag är att båda Albin och jag är friska och att vi ska få gifta oss om några veckor! Och så har jag mage till att sitta och tjura över att jag inte tycker jag gått ner tillräckligt mycket i vikt till bröllopet, vilken douche!
När filmen var slut började både jag och Albin gråta för att vi vår så himla lyckliga över att få ha det som vi har det. Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag ana att jag skulle få uppleva det livet jag just nu lever!
 
Så som ni anar rekomenderar jag den här filmen STARKT! Albin gav den 9/10 vilket är sjukt med tanke på vilken filmkritiker han är! Se den!!!
 
Allmänt, Film, Kärlek, Tankar | |
#1 - - Elin:

Haha, du känner mig för väl. Jag satt i biosalongen på smygpremiären i somras. Har liksom följt den här historien sedan John Green började skriva boken! Du måste måste måste läsa den!

Upp