Nya tag

Inser att jag försvinner in i mig själv och skolan ibland. Stressar upp mig så sjukt mycket, kanske  i ondödan, men det gör mig verkligen inget gott! Mår piss när det blir för mycket och jag känner att kontrolen springer iväg. Nej det gäller att ta tag i mitt liv nu!
Idag har jag tagit tag i i alla fall vissa delar. Känner att jag måste ta tag i hälsan lite och vet att min kropp skulle må bra av att tappa lite vikt. Därför tänket jag köra på måltidsersättning ett tag. Förut så körde jag ju på det och gick ner hela 30kg på 3 månader. Vet att det finns mycket åsikter om metoden, jojobantning mm, men jag har inte gått upp något av de kilona jag tappade! Dock kom jag aldrig ner till min målvikt och det vore nice så jag ger det en chans till! :)
Dock är det något av det värsta man kan göra! Ialla fall första 5 dagarna innan ketonfasen kickar igång. Därför gäller det att gå in helhjärtat. Och det gör jag nu! Heja på mig :)
 
När suget efter mat blir förstort så gör jag något annat typ går med nellie eller pussar på henne eller Albin. Funkar alltid!
 
Allmänt, Diet, Hälsa, Nellie | Bilder på mig, Nellie, Skola | |
Upp