Ledsenklumpen kan packa sin väska och dra!

Vaknar med en klump i magen, samma klump jag haft i över en vecka. Jag är så lycklig att min hjärna kanske vill kompensera med att göra mig lite ledsen..? 
Jag känner mig allmänt sämst men hoppas på en nystart 2014. Tänk ändå på allt som kommer att hända detta år.
Från och med första januari då börjar jag och Albin världens utmaning. Vi ska bli några rediga hälsoslavar fram tills vårt bröllop. Jag ska gå ner 10kg på 3 månader för sedan måste jag köpa klänning, och sen är det till att hålla kvar det också. Och nej jag känner inte att man måste gå ner i vikt till sitt bröllop men för mig handlar det om att vara bekväm med sig själv och vem vill inte vara det på den största dagen i ens liv?
Jag ska skriva mer om utmaningen när den startar. 
I alla fall så hoppas jag att med träning och bra mat så kommer min lilla ledsenbubbla som infunnit sig i mitt bröst, packa sin väska och dra åt skogen. Jag har den bästa tiden i mitt liv och då ska inte mina egna konstiga tankar få sabba för mig. Inte den här gången. Inte en chans!!

Ni finns där i alla lägen och jag älskar er otroligt mycket för det ❤


Allmänt, Diet, Hälsa, Kärlek, Tankar, Träning | |
#1 - - Becka Nilsson:

Åh då är vi två! Vad är det med den där dumma känslan :( Hoppas att det vänder för oss båda (det tror jag att det gör)! Gott Nytt År Amanda :)

Svar: Det tror jag med! Bra nyårstankar du hade :) gott nytt år och kram!! :)
Amanda

Upp