Fråga till frågevloggen!

Nu kör vi igen! En frågevlogg (önskat i kommentar) så passa på att ställa era frågor till mig. Vad äter jag på lördagkvällar, när visste jag att jag var gravid med Hillevi eller snarkar jag. Shoot! ❤️


Allmänt, Vlogg, Önskat av läsare | |
#1 - - Anonym:

Frågor- Håller du på med nått viktminskningsprogram fortfarande? Vem av dig och din man går upp först på morgonen och fixar kaffe/frukost? Ska ni skaffa ett till barn snart?

Svar: Bra frågor! Svar kommer :)
Amanda

#2 - - Karolin:

Hej här är mina frågor. Jag undrar, Håller du på med dina målningar fortfarande? Vad är din framtidsdröm just nu? Kommer ni flytta till hus snart? Skulle du föredra att bo i stan eller landet? Hur ofta spenderar du och Albin tid ifrån varandra? :)

Svar: Bes frågor! Svarar i vlogg 😄
Amanda

#3 - - Anonym:

Hade du svårt att bli gravid? Har du fått missfall någon gång?

Svar: Svarar i vlogg :)
Amanda

Upp