Fråga och önska

Nu har jag fått flera kommentarer och personer som vill att jag börjar skriva lite mer frekvent. Och jag hållet med! Jag saknar bloggen och behöver den som en liten ventilationsplats. Så jag tänkte passa på att i det här inlägget fråga om det är något ni vill jag ska skriva om eller några frågor som ni sitter och klurar på :)
Frågorna kommer redovisas i ett senare inlägg!

Bild på Hillevi från igår. En mycket lycklig tjej på farbrors hoj...

Allmänt, Frågor | |
#1 - - Anonym:

ska ni skaffa fler barn?
hur går det med måleribilderna du brukade göra?`
planer för framtiden?
hur går det med viktnedgången, har du tagit paus från det? annars kan du uppdatera lite om det och gärna tips.

Svar: Tack för frågorna. Tar med dom i inlägget :)
Amanda

#2 - - Anonym:

vad jobbar Albin med? hur fördelar ni hushållssysslorna i hemmet?

Svar: Tack för frågorna :) tar med i senare inlägg!
Amanda

#3 - - Linda:

Hej! Kan inte du börja vlogga? Antingen på bloggen eller på youtube? Så kan du filma lite i vardagen och kanske ha lite frågestund fast med vlogg? :D

Svar: Jag har funderat på det och börjar bli mer och mer sugen. Ska svara bättre på det i inlägget. Eventuellt så kanske jag gör en vlogg och svarar där ;)
Amanda

#4 - - Anonym:

Hur kom det sig att Hillevi fick heta just det? Och är ni nöjda med namnet? Kramar

#5 - - Anonym:

Hur kom det sig att Hillevi fick heta just det? Och är ni nöjda med namnet? Kramar

Svar: Bra fråga! Svar kommer i inlägg nu i helgen :)
Amanda

Upp