Äntligen julpyssel!

Nu närmar det sig min födelsedag vilket också betyder första advent! Och det betyder att det är helt okey att börja tänka och planera jul.
Jag är ju pysselnörden nummer ett, så ikväll satt jag när Hillevi somnat och pysslade massor tändsticksaskar jag ska ha som små presenter vid juldukningen då årets julfrukost sker hemma hos oss! Sen gjorde jag några julkort också.

Den största pysseldelen under jul för mig är godistillverkning, och små unika finurliga dekorationer. Men det som planeras mest är paketinslagningen.
Jag dekorerar alltid med mina julklappar och det ska vara samma stil och färgkombinationer på alla paketen. Det skulle ALDRIG falla mig in att låta butikerna slå in. Jag vill ju att den som för julklappen ska sitta och beundra paketet och nästan inte vilja öppna. Rivs pappret bara bort direkt kan det kvitta. Sen är det miljötänk också att använda sånt jag hittar secondhand osv för att få unika paket :)

Allmänt, Jul, Pyssel | |
#1 - - Anonym:

Lägg gärna upp lite julgodis recept sen och gärna lite jul-inrednings inlägg med bilder på hur ni julpyntar och gärna lite mer julpyssel inspiration och så. Jättemysigt!

Svar: Har bakat i mängder till min födelsedag igår så kan se vad a-lag har för bilder från det och lägga upp något juligt recept! Lite julinspiration på pynt kommer idag! :)
Amanda

#2 - - Hej!:

Hej! Blir det nån uppdatering snart? ;)

Svar: Självklart!
Amanda

Upp