Min natt din natt

Albin och jag har börjar dela upp nätterna så man får sova en hel natt (typ asså man kan liksom inte ignorera en skrikande unge som ligger 10cm från en) utan ansvar så den andra står för matning osv. Jag tycker det fungerar bra och är inte sådär sjukligt trött hela tiden. Dock kan det bero på att det är så ljust med. TACK GUD FÖR SOMMAREN! 

Imorgon är sista babysimmet för terminen och när nästa startar är det Albin som är pappaledig. Känns skönt och lite jobbigt på samma gång. Älskar ju att umgås med Hillevi hela dagarna! 

Nu snarkar både Hillevi och Albin i sängen bredvid mig och jag ska snart släcka lampan och sova med. Tar vara på de där små stunderna när jag faktiskt får vara helt själv utan något (någon) som stör! Aldrig älskat så mycket att bara få bra jag :) 




Allmänt, Hillevi, Tankar | |
Upp