Och här hemma rullar det på...

Världens bästa semester! Jag älskar London så mycket att hjärtat gör ont så fort planet lämnar marken i England. Jag skulle verkligen vilja flytta dit men det är så mycket som ska klicka om det ska fungera. Jobb, boende, pengar, nanny eller dagis för Hillevi. Nej, det kan nog komma att bli för svårt, men jag lovar mig själv att minst åka en gång per år till denna fantastiska stad och vi har ju alltid min fina Londonfamilj att komma tillbaka till. De pratade helt seriöst om att vi fick bo tillsammans med dom om vi valde att flytta dit. Hur underbart är inte det! Förstår ni vilka underbara människor detta är.
 
Coco, mellanbarnet grät i en timme efter att vi åkte... Mitt hjärta går sönder av att ens tänka på det. Dom kommer alltid vara mina älskade barn!
 
Allmänt, Hillevi, Kärlek, London, Resa | |
Upp