Vecka 3 i juniutmaningen

Efter förra veckans ynka 0,2kg minus på vågen var fredagsens vägning betydligt roligare! Minus 1,7kg sen förra fredagen och det med bakning hela veckan. Men eftersom jag provsmakat på smet och degar så har jag varit tvungen att räkna med det i kcalintaget och tagit mindre mat och det har ju uppenbarligen fungerat. Målet var ju att gå ner 4% av min kroppsvikt under denna månad men just nu har jag gått ner 5%. Dock har en helg full av festligheter nog gjort sig till rätta på kroppen så dom närmaste dagarna måste jag köra fullt ös för att hålla dom där procenten tills på fredag. Nu är det slut på festligheter ett tag och hårdkörning på min hälsosammare sommar :)
 
Allmänt, Diet, Hälsa, Utmaning juni 2016 | |
#1 - - Charlie CS- Kulturtanten som älskar att cramas:

Bra jobbat Amanda! Det var så kul att träffa dig och familjen förra veckan! Tänkte dyka in och tipsa om bloggeventet som Anna W och jag vill ha med dig på. Här är adressen http://bloggjkpg.wordpress.com och anmäler man sig (betala kan man göra senare) innan den 15 juli är det billigare pris.

CRAM

Upp