En vecka 4,1kg

Nu var det en vecka sen jag börjar viktutmaningen och det har verkligen gett resultat! -4,1kg på vågen 1,5cm i midjan och fler cm runt på kroppen. Jag blir mätt fortare då jag vant kroppen vid mindre portioner och så är jag allmänt piggare! Det är alltid så när jag tappar vikt att först blir jag svintrött men så släpper kroppen ut sina reserver och då kommer mer energi än jag hade innan jag började dieten. Plus att socker och annan skitmat inte ger mig toppar och dalar utan gör mig mer stabil. 
Ser fram emot resterande resa! Just nu är det så motiverande med dessa resultat men vet ju att det kommer komma veckor som blir tuffare där vågen står stilla men då är det hänga hålla ut. 

Gårdagens kvällsmat! 
Allmänt, Diet, Hälsa, Mat, Utmaning juni 2016 | |
#1 - - Anonym:

Hej! Kan du inte lägga ut bild och vikt/mått varje vecka så man ser steg för steg resultat? Typ som du gjorde när du va gravid fast nu blir du mindre och mindre liksom :) blir själv så peppad av sånt! Sjukt bra jobbat av dig, 4 kg på en vecka!

Svar: Hej! Bild kan jag lägga upp vikt/mått är så otroligt utlämnande men jag funderar på det. Att vara ärlig med läget kan i sig ge mig en kick i rätt riktning. Men kan göra en uppdatering med bild och hur mycket minus måtten visar. Men som sagt ska tänka på det ☺️
Amanda

Upp