Vill komma ut!

Nu har jag varit sjuk och instängd alldeles för länge och pallar verkligen inte mer! Hatar att sitta instängd när man är dålig och inte kan underhålla sig. Och Hillevi är ju inte jätteförtjust i att bara vara hemma heller utan vill underhållas och det är sååå mycket lättare att göra det när man tex är ute eller på olika barngrupper!
 
Ikväll ska Albin ha lite grabbar här hemma och kolla på walking dead. Deras lilla serie som dom ser ihop. Då ska jag åka och handla alldeles ensam och det ska bli sååå skönt! Få komma ut lite om bara va. Sen så är det några paket som väntar på posten som jag hoppas är de sista jag behöver för att kunna skicka iväg mina målningar jag gjort. Ni glömmer väl inte att titta in på Lillaananas.blogg.se och se om ni hittar något ni vill ha?
 
Snart är tuppluren klar för den här godingen så ska se om jag kan fixa lite lunch innan hon vaknar.
 
 
Allmänt, Hillevi, Hälsa | |
Upp