Pappa promenerar

Idag har vi varit på babymassage som varje måndag. Min kompis Matilda och hennes Judith är också med så vi träffades innan massagen och gick promenad och handla med oss lite sallad att köka innan de kkörde igång. Matilda skulle komma hit vid 11 och Hillevi har kört som en galning inatt/morse så jag var dödstrött. Tänkte sova en kvart fast hon var bökig när jag ammade henne i sängen, men tydligen måste hon blivit lugn och somnat för jag vaknade efter 1,5h och kollade klockan som då var 10.55... Så Matilda kom mitt i pyjamas och duschläge för oss. Skönt att hon också är mamma och vet hur tokigt livet kan bli när man har bebis.
 
Efter babymassagen gick jag hem och bakade banankakor åt min mamma som är hemma genomförkyld och när albin sen kom hem så tog han Hillevi på promenad så jag fick börja plugga till min tenta jag har i november. Usch vad jag hatar den tentan! Har så svårt att koncentrera mig på plugget när jag har Hillevi hemma så var jättebra att pappa Albin får ta henne själv ibland och det utanför lägenheten så jag får stänga in mig i lugn och ro. Han passade på att skicka guliga bilden till mig också så hjärtat kändes lite lättare trots allt plugg :)
 
Allmänt, Familj, Hillevi, Skola, Vänner | |
Upp