Jag tror du kommer tidigt

Jag tänker inte berätta precis allt som försigår i min kropp för tror vissa tycker det är jätteintressant men andra tycker det är rätt läskigt. Om man undrar något får man helt enkelt fråga istället. Hur som helst känns det som att händelse efter händelse byggs på och tyder på att förlossningen närmar sig. Mer vätska och svullna läppar, känslan av att något håller på att hända, massa saker (som jag inte tar upp här) som också tyder på att det är nära och så vet jag ju sen i tisdags att jag är öppen några cm också.
 
Går inte att beskriva känslan av att gå och vänta på något så stort! Idag är det 21 dagar kvar till bf men jag tror nästan att bebis kommer tidigare. Trodde nästan den skulle komma igår. Så vi får väl se om jag har rätt i den känslan eller om bebis spelar ett spratt och kommer två veckor sent istället ;)
Det är också lite jobbigt att ha saker inplanerade. På lördag har jag konsert och på onsdag nästa vecka sista grejen i skolan. Tänk om det skulle sätta igång då liksom! Det vill jag verkligen inte. Ska man lyckas ta sig från Norrköping hem och vette tusan om man vågar ta bilen. Tänk om det sätter igång och Albin inte kan hämta mig. Önskar bebis kunde vara lite mer tydlig med när den tänkte ploppa ut...
 
Snart blir den här lilla familjen 3 (fyra med Nellie såklart!) och vi ska lära bebis allt om fredagsmys för det är vi experter på. Välkommen lille bebis vi väntar!
 
Allmänt, Familj, Gravid | |
#1 - - Anonym:

Ååå du måste skriva direkt när förlossningen sätter igång på riktigt!:D

Svar: Jag uppdaterar så fort jag är i skicket för det ;)
Amanda

#2 - - Carro:

Åh, hoppas bäbis kommer snart och att allt går bra 💕

Svar: Det hoppas jag med!! 💕
Amanda

Upp