Helgen

Denna långhelg har verkligen varit fullt ös medvetslös! Valborg spenderades hos fina vänner i Ödterbymo för att tidigt tidigt första maj ta oss gemensamt till Ullared Gekås. Albin och jag hade en lång lista med bebisgrejer som skulle inhandlas och vi hittade allt! Har fotat grejerna och tänkte göra ett separat inlägg om det. 




På lördagen åkte jag först iväg några timmar på Amandas möhippa. Hon var då otroligt söt in sin lilla utstyrsel :)
Efter det åkte jag och Albin till Bjärka Säbyslottet för barnvälsignelse av Gullisen Noel. Jag och Albin spelade och sjöng och sen myste vi med alla gästerna i slottslokalen. 



Söndagen spenderades hemma med mycket fix i barnrummet och Albins bror kom hit och hjälpte till. 

Helgen har alltså varit helt galen vilket tyvärr tagit ut sin rätt på mig. Efter all tid uppe på benen på Gekås så tjöt jag i bilen på väg hem för de svullnade så mycket, så fort. Försökte förklara känslan för Albin med att det var kolsyra i hela benen dom värkte men bästa sättet att förklara det var att man hade "ångest" i benen. Efter det svullnar benen upp otroligt mycket så fort jag står upp så får ta långa pauser och tupplurar. Märks att jag börjar bli riktigt stor nu och att bebis snart är på väg ut!
Allmänt, Fest, Resa, Shoppa, Till bebis, Vänner | |
Upp