Barnmorskan och så en ny skatt i gänget!

Idag var jag på kontroll hos BM igen. Pratade mycket om mina problem med alla värkar och så tog vi prover, lyssna hjärtljud och mätte mage. Magen växte helt perfekt sa BM! Kunde inte se bättre ut så det känns ju skönt :) hade dock lite låga hb-värden så får börja med tabletter igen, ve och fasa! Hatar järntabletter...
Bebis hjärtljud låg på 145 och det är ju ganska högt men bra. Dock säger man att tjejer har högre hjärtfrekvens en pojkar, kan det betyda att det är en liten tös där inne? :) 
Imorgon ska jag på läkarkontroll för att se om jag öppnat mig mer.. Håll tummarna! 

Och ni vet ni vad? En ny liten bebis har kommit in i gänget! Inatt födde våra vänner Hanna och Markus en perfekt liten gosig bebiskille. Åh vad jag vill träffs honom och åh va jag saknar att få hålla vår plutt för första gången. Längtan är enorm :)




Allmänt, Gravid | |
Upp