Vecka 39

Nu börjar det på något sätt kännas löjligt med vecka uppdateringar. Inget mer händer än att jag mår rätt kasst och längtar efter bebis. Den har varit helt klar en vecka så jag tycker den kan titta ut nu! Vore skönt om den gjorde det i helgen så Albin är hemma med mig! :) 
Den här veckan har jag avslutat skolan och väntar nu ivrigt. Har fokuserat på att sova, vila, äta och göra saker jag tycker om, samt greja i lägenheten. 
Det konstigaste är att magen typ "krymper" hela tiden! Bebis ligger så galet lågt (känns som huvudet är vid mina knän typ) då magen går tillbaka lite. Vet inte om ni kan se det på bilderna? :) 

Bebis är mellan 48-50cm och väger typ 3200g. Undrar hur stor den är egentligen! Kanske mindre eller megastor... Tycker du kan komma ut så vi får veta. 



Allmänt, Gravid, Gravidvecka | |
#1 - - JENNYH - Mammablogg:

Men spännande :) nu kan ju bebis komma när som helst! :)

Svar: Den kan ju det 🙊 otroligt spännande och jobbig väntan
Amanda

Upp