Vecka 21!

Den här veckan har gått otroligt fort! Ingen aning om varför men fort har det gott vilket både jag och Albin är tacksamma över. Vi vill ju att pyret ska komma så fort som möjligt!

Denna vecka har väl största händelsen varit ultraljudet. Går inte att beskriva känslan av att se något växa i mig och  att den växer som den ska och mår bra får mig att känna mig som en superkvinna! Tänk att min kropp är kapabel att skapa något sånt där! Barnmorskan som vi hade sa samma sak, att hon blev lika fascinerad varje gång! 
Det som kanske skrämmer mig lite var att bebisen var 2-3cm större än vad bebisar brukar vara i den tiden. Tänk om jag föder ut en superbebis på typ 5 kg!! Har jag inte lust med :p

Dagens magbilder (lite sådär myskläder och osminkad fin):




Allmänt, Gravid, Gravidvecka | |
#1 - - Sofia Ekros:

Det är så otroligt häftigt vad kroppen är kapabel till! Det ska bli så spännande att få se vad det är som gömmer sig där inne ;) Du är jättefin Amanda, osminkad och lite sådär mysig :) Stor kram

Svar: Ja världens bästa överraskning :) tack snälla 💕 kram!
Amanda

Upp