Vaknar ur ett helvete och in i en dröm

Usch vad jag har drömt mardrömmar inatt! En väldigt realistisk dröm om hur Albin berättade att han inte hade några känslor för mig och att han kände sig äcklad av att röra mig. Hade hade med sig en psykolog när han berättade och jag var helt förstörd! Vaknade och började gråta så Albin vaknade och så somnade jag om på hand bröst. 
Drömmen fortsatta med att en annan person förklarade att han var förälskad i mig och jag sa att jag var smickrad men måste satsat allt med Albin, vi ska ju ha barn ihop. Albin sa att det aldrig skulle hända. Denna gång vaknar jag av att Albin smyger in och väcker mig med pussar och ett "god morgon älskling". Plötsligt är jag i min verklighet! Den där verkligheten som jag för 2,5år sedan bara kunde drömma om!! Jag är gift, gravid och allt tillsammans med världens finaste man. Jag kan drömma de där drömmarna så länge min verklighet är så här fin ❤️


Allmänt | |
Upp