Badass pluggning

Fy vilken ångest jag hade till den här tentan!! Egentligen inte för att den är så svår eller stor utan för att jag fick reda på igår att jag kuggade en tenta för tredje gången så självkänslan försvann totalt! Igår var jag liksom helt inställd på att skitga i allt som heter studier och börja jobba med något istället men inser att det inte vore det smartaste...
Jag har aldrig brytt mig så mycket innan om skolan och tänkt att det får ta den tiden det tar, men nu vill jag verkligen bli klar med ALLT innan mammaledigheten för vill inte gå runt med en hel hög med gamla tentor som måste skrivas under det året. Vad ska jag då göra med en ammande spädis liksom? Kan ju inte lämna bort "hen" i massor timmar då. Det blir till att råplugga som ett as nu för att klara allt!!!
 
 
Allmänt, Skola, Tankar | |
Upp